onsdag den 5. marts 2014

Jul og Nytår

Jeg undskylder igen for at være sent ude.. men det er bare ikke nemt at få tid til det hele.
Jeg ved at det er længe siden nu men I slipper ikke fra høre om min Amerikanske jul og nytår.
Susi og jeg hyggede os meget i juletiden, vi brugte det meste af vores ferie på at se julefilm og bage, vi bagte blandt andet pebbernødder og snemands cookies.Jeg vil endnu engang takke min familie og mine venner for at sende pakker til mig i juletiden det varmer så dejligt, i er alt for skønne! Vi hentede vores juletræ d. 1 december, så vi havde vores juletræ fremme hele december måned. Susi og jeg lavede en kalender til hinanden med komplimenter det var super sødt :)
Endelig kom juleaften! Dagen startede stille og roligt ud og egentlig skete der ikke så meget indtil omkring 4 tiden hvor vi gik i kirke, det var virkelig fedt og jeg nyder virkelig at gå i kirke her. Da vi kom hjem var huset fyldt med mennesker! Det er dem som holdte jul hos os: Tracee (værtsmor), Greg (værtsfar), Susi (værtsøster fra Tyskland), Shae og TJ (Tracee og Gregs ældste datter og hendes mand), Layne (T og Gs ældste søn), Reed, Mary Kay, Gunner og Sabine (T og Gs næst ældste søn, hans kone, deres søn og deres værtsdatter fra Holland), Teeyl (T og Gs næst ældste datter), Jais ( T og Gs yngste datter) og Jana (T og Gs udvekslings students fra Tyskland, hun var i året 2008/2009) og mig, så i alt 14 mennesker. Aftensmaden var ikke rigtig aftensmad mere bare snacks.  Den store middag havde vi da det var Thanksgiving. Efter det pakkede vi alle pakker op, så ikke noget med at vente til næste morgen her. Jeg fik mange gode gaver og jeg takker igen alle jer som sendte pakker!

Nytårs aften holdte vi her og Susi og jeg havde inviteret hele skolen. Vi endte op med omkring 30 mennesker, hvilket er næsten halvdelen af skolens elever. Susi var ved vores naboer det meste af dagen og hjalp til med maden mens jeg gjorde rent og gjorde klar herhjemme. Da gæsterne kom havde vi meget lækkert mad og vi sad egentlig bare og snakkede spillede spil og hyggede os hele aftnen. Da klokken slog 12 sang vi fødselsdags sang for Sabine og derefter gik drengene over til vores nabo som har en søn i High School og pigerne blev hos os. Vi så film og hyggede til langt ud på natten og spiste morgenmad sammen dagen efter.

Selvom det var meget mærkeligt ikke at holde jul med min familie var det nu meget sjovt at prøve at holde det et andet sted med andre traditioner.

Jeg undskylder meget for at der ikke er nogle billeder, men de kommer senere det lover jeg!

Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar