torsdag den 6. marts 2014

Basketball og første uge med Track

Basketball føltes som en meget lang sæson, fra november til februar! Vi havde træning man-tirs 2 timer efter skole. Det var hårdt og træningerne var ikke ligefrem det jeg så mest fremtil.. men hver weekend havde vi kampe og jeg kan love jer at det var fedt! Først spillede 2.holdet piger (det hold jeg var på), så 2. holdet drenge, 1. holdet piger og til sidst 1. holdet drenge. Vi spillede mange træningskampe og i februar spillede vi sub-district kampe, her sluttede pigerne sæson men drenge vandt deres kampe og gik videre til district. For at komme til State skulle de vinde, vi alle heppede så meget vi kunne men det andet hold var bedre så desvære gik de ikke videre. Både drenge og vi piger havde en rigtig god sæson og jeg fik spilletid i alle kampe!

I mandags startede Track, så dansk er det Atletik. Det er vildt hårdt og vi løber meget. Hele min krop er øm, men bliver bare nødt til at kæmpe mig i gennem det ;) Jeg er stadig ikke helt sikker på hvad jeg konkurrere i, men tror det bliver kuglestød eller andet som det.

Billeder vil komme når vi kommer længere hen på sæsonen.

Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar