tirsdag den 31. december 2013

Musik i hverdagen

Hej med jer

Mine to yndlings fag i skolen vil jeg sige er kor og band, fordi jeg elsker musik og så er det bare dejligt at lærer nye sange eller instrumenter.
I band spiller jeg lidt forskelligt det kan være: Stor tromme, bækkener, xylofon ovs. Jeg kan rigtig godt lide at spille men da det var sommer og football sæson marcherede vi udenfor hver dag, så det var meget varmt. Dog den ene dag hvor vi skulle fremvise vores march regnede det..
I kor synger vi det siger lidt sig selv. Vi har i de sidste par uger arbejdet med julesange og vi holdt en middag hvor vi sang alle vores julesange.

Over and Out

Kitra og jeg i band uniformer

Nogle af band medlemmerne

Våde band medlemmer

Susi og jeg til kor aften

Susi, Hanna, Sohyeon og jeg til kor aften

En største del af koret. Shannon, Grace, Hayley, mig, Rebekah, Hanna, Susi, Sohyeon, Shae, Tanner og Tiandrah

Gillian, Grace og Hanna til kor aften

Min udlandske kusine Sara og jeg 

Mine to udlandske kusiner Sara og True og jeg

Gill, Susi og jeg til kor aften
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar