tirsdag den 31. december 2013

På Dansk

Hej alle sammen

Jeg har valgt at jeg fra nu af kunne blogger på dansk, da det er hurtigere og fordi jeg har så meget jeg gerne vil fortælle.
Der er sikkert nogen af jer der har undret jer over hvorfor jeg har valgt at kalde min blog "Under The Same Moon".
Jeg sad hjemme i Danmark og havde bestemt mig for at lave en blog, den skulle selvfølgelig have en titel. Mens jeg prøvede at komme op med den perfekte titel hørte jeg musik. Sagen "The Same Moon" af Kris Herman spillede og det fik mig til at tænke at lige meget hvor i verden jeg er, vil jeg altid være under den samme måne som mine venner og familie. Så det var sådan jeg valgte min titel.

Her er lige et billed af mine skønne veninder hjemmefra som  jeg elsker og savner.

Over and Out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar