søndag den 25. august 2013

Fun In Nebraska!

Efter en laaang flyvetur er jeg nu landet i Nebraska.
Jeg kom i ankom lørdag aften kl. 8 (amerikans tid) hvor min area rep. og hendes vi udvekslings studenter (de to andre piger på billedet) hentede mig.
Vi kørte til deres Lake House hvor vi stadig er, og der er lige kommet en pige mere, som skal være min værst søster!

Pigen i midten hedder Hanna og kommer fra Tyskland. Pigen til højre hedder Sohyeon og kommer fra Syd Korea og den sidste pige som ikke er på billedet hedder Susi og kommer også fra Tyskland.
Vi har det virkelig sjovt sammen!


I vil hører mere når jeg kommer til min værst familie!

Over and out

After a looong flight, I'm finally in Nebraska.
I arrived saturday evening at 8 p.m. where my area rep. and her two exchange students (the two other girls in the picture) picked me up.
We drove to their Lake House where we still are, and another girl just arrived who will be my host sister!

The girl in the middle is Hanna and she is from Germany. The girl to the right is Sohyeon and she is from South Korea and the last girl who is not in the picture is Susi and she is also from Germany.


We all have a lot of fun together!

You will here some more when I get to my host family!

Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar