søndag den 4. august 2013

20 days to go..

Om 20 dage sidder jeg i et fly på vej til Cody, Nebraska! Vildt!
Jeg skal være udvekslingsstudent.

Jeg har valgt at lave en blog så min familie, venner og alle andre, kan læse lidt om hvad der sker i løbet af mit ophold i USA.
Som sagt skal jeg bo i staten Nebraska, i byen Cody og skal gå på Cody-Kilgore High School.
Min værts familie virker enormt sød og jeg glæder mig til at møde dem!


Over and Out

In 20 days I will be on a plane on my way to Cody, Nebraska! Awesome!
I will be an exchange student.

I've decided to make this blog, so that my family, friends and anybody else, can read about my stay in the USA.
As I said, I will be living in the state of Nebraska, in the city of Cody and I will attend to Cody-Kilgore High School.
My host family seems very sweet and I look forward to meet them!

Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar